úterý 13. února 2018

10 KNIŽNÍCH DNÍ - den osmý: tři citáty

Máme před sebou poslední tři dny projektu 10 knižních dní. Dnes pro vás mám tři své oblíbené citáty. Já miluji čtení citátů a hrozně ráda si je hledám, vždycky si je zapíšu na záložku do knihy, kterou zrovna čtu nebo na papír. Ten si pak dám na nějaké místo, kde na něj dobře vidím. Dnes se s vámi podělím o své tři oblíbené citáty slavných autorů.

"Největším štěstím v životě člověka je vědomí, že nás někdo miluje proto jací jsme, nebo spíše přesto, jací jsme." - Romain Rolland
Tento citát mám ráda už docela dlouho. Láska není bez kompromisů, ale to neznamená, že ve svém životě budeme kvůli tomu druhému měnit úplně všechno. A pokud je tu někdo, kdo nám říká, že nás má ráda, měl by to dělat, přesně tak jak pan Rolland píše. Nesnažit se nás za každou cenu změnit, ale milovat nás takové jací jsme. A já jsem neskutečně vděčná, že vedle sebe mám osobu, která mě miluje takovou jaká jsem. I s mým imaginárním světem knih a fantazie. A já mu to stejnou měrou oplácím a každý náš společný den je tím nejlepším.
 "Když něco opravdu chceš, celý vesmír se spojí, abys to mohl uskutečnit."-Paulo Coelho 
V poslední době mám pocit, že  potřebuji pořádně nakopnout, abych začala něco dělat a šla si za svými sny. Já nevím čím to, jestli počasím nebo něčím jiným. Citát Paula mě ale vždy každé ráno nakopne k tomu zvednout se z postele a vykročit do nového dne s novou energii. A snažit se dosáhnout na svůj cíl. Protože sny a cíle jsou tu od toho, aby si je člověk plnil a aby si za nimi šel. A já pevně věřím, že ke svému cíli dojdu, stačí jen opravdu chtít.
"Čtenář prožije tisíc životů, než zemře. Člověk, který nikdy nečte, prožije jen jeden." - G.R.R.Martin
Poslední citát dnešního článku bude rozhodně patřit všem knihomolům a knihomilům jako jsem já. Protože já s ním souhlasím. Já mám prostě pocit, že každý přečtený příběh mě obohatil. Že jsem díky nim měla možnost poznat něco nového. A je jedno jakého žánzu ta kniha je- fantasy, romance, hitorie, nebo ze života. Každá kniha má své kouzlo.
Máte taky nějaký svůj oblíbený citát, který si každý den čtete?  Nebojte se a dejte mi do komentářů vědět jaký je váš oblíbený.

„Největším štěstím v životě člověka je vědomí, že nás někdo miluje proto, jací jsme, nebo spíše přesto, jací jsme.“

Zdroj: https://citaty.net/autori/romain-rolland/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky