úterý 2. ledna 2018

MŮJ ROK 2017 V KNIHÁCH / MY YEAR 2017 IN BOOKS

Před dvěma dny jsme oslavili konec roku 2017 a přivítali nový rok s velkým nadšením a nadějí, že bude lepší než ten předešlý. Ve víru oslav jsem se rozhodla ohlednout se za tím pro mě neuvěřitelným rokem a podělit se s vámi o knihy, které jsem četla, které mě nadchali a nebo naopak zklamaly.

Na Goodreads jsem se účastnila knižní výzvy. Pro tento rok jsem si stanovila, že přečtu 25 knih. Vím, že toho není mnoho, ale pro mě je to splnitelný cíl. Vzhledem  k tomu, že jsem byla na pracovní stáži a připravovala jsem se na zkoušky (těch přečtených knih bylo více, ale skripta se nepočítají :D). Výzvu se mi vzhledem ke studiu nakonec nepodařilo splnit, přečetla jsem jich jen 17. Ale pro mě je to docela uspokojující.

                                     Mou nejdelší knihou, kterou jsem přečetla byla Cizinka.



Nejvtipnější knihou, kterou jsem přečetla byla Rychleji mluvit nedokážu. 
 

 


Nejlepší knihou, kterou jsem četla byla  Čas čarodějnic



 
Největším zklamáním byla Šťastní lidé čtou a pijou kávu 
 


Za celý rok jsem přečetla taky hodně dětských pohádek, když jsem v Anglii četla jedné české holčičce. V těch chvílích jsem se vrátila do svých dětských let, když mi četla maminka. Snažila jsem se číst hlavně české pohádky, ale moc neuspěly. Například Rákosníček se vůbec nelíbíl. Nejvíce mě potěšilo, když mi po týdením snažení sama od sebe přinesla na čtení Dášenku (k té knize mám velmi blízský vztah). Její nejoblíbenější pohádky však byly Rapunzel, Kráska a zvíře, Popelka a Malá mořská víla. 
 
  V roce 2018 jsem si opět nastavila knižní výzvu na Goodreads. Avšak byla jsem o hodně střídmější než v předšlém ročníku. Vzheldem k tomu, že musím napsat diplomku (ke které musíš načíst alespoň 30 knih) a budu skládat státnicové zkoušky, rozhodla jsem se, že svou letošní výzvu nastavím na jednu knihu za měsíc. Tedy 12 knih celkem. A budu doufat, že se mi letos podaří svůj cíl splnit. Dala jsem si do nového roku i předsevzetí. Ráda bych si našla více času na čtení, je mi totiž velmi líto, že čtení i když ho miluji, nevěnuji tolik času kolik bych chtěla. Proto jsem se rozhodla, že si každý den budu alespoň 10 minut číst. 

A co vy a rok 2017? Zajímalo by mě kolik knih jste přečetli, jaká byla vaše nejoblíbenější a které vás nejvíce zklamala a jestli máte tak nějaké předsevzetí do nového roku. Budu moc ráda, když se se mnou v komentářích podělíte.

2 komentáře:

  1. Knih jsem za rok 2017 přečetla opravdu hodně, jelikož už nestuduji,tak jsem měla více času. I když v práci i doma je to samá práce, vždy jsem si našla aspoň chvíli a věnovala se mému oblíbenému čtení. Nejvíce mě letos uchvátili dvě, řekla bych fantasy, série. Jednalo se o Nástroje smrti a Vampýrskou akademii. K oběma jsem se vrátila i během roku znova :) Co se týče knihy, která mě zklamala, musím se přiznat, že taková snad letos nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evičko, děkuji moc za komentář. Nástroje smrti mám taky na svém reading listu, ale ještě jsem se k nim nedostala. Doufám, ale že hned po státnicích si na ně najdu čas :)

      Vymazat

Oblíbené příspěvky