středa 14. června 2017

Měsíční přehled nejen o knihách: Květen 2017

Celý květen pro mě znamenal jenom jedno - učení. Čekala mě zkouška ze Surdopedie. Celý měsíc jsem se pilně připravovala na zkoušku a přitom se snažila zvládnout i své zdejší povinnosti. A nakonec se mi oboje podařilo úspěšně zvládnout.

Vzhledem k tomu, že jsem se učila, jsem za tento měsíc četla zásadně svoje poznámky a skripta. Knihou, kterou jsem tedy za tento měsíc přečetla, je Sluchová postižení od Radky Horákové, což je kniha zásadně o tom, co sluhcé postižení obnáší a jak k němu přistupovat. A velmi mi ve studiu pomohla.

Co se ostatních knížek, které teď čtu týče, jsem moc nepokoročila. Neměla jsem moc času číst. V Cizince jsem teď asi v polovině a Online Girl jsem vůbec neotevřela. Vůbec na to nebyl čas a ani chuť, abych pravdu řekla. Taky máte občas pocit, že byste nejraději někam zalezli a nic nedělali? Tak takový jsem měla já v posledních týdnech. Na čtení prostě nebylo ani pomyšlení. Měla jsem toho docela dost do práce. K tomu jsem se snažila uzavřít všechny seminárky a dostat tak zápočty. Takže školy a práce jsem měla až nad hlavu a nic jiného už prostě nezbýval čas. Vyčerpaná jsem odpadávala už v devět hodin. Ale doufám, že se brzy vše uklidní a já si najdu čas sama na sebe. A tudíž i na čtení. Protože mi to velmi schází.
Nesedím jenom doma, ale vyrážím poznávat Anglii. Byla jsem na výletě v Oxfordu a zašla do hospůdky, kde se scházel Tolkien a Lewis a společně debatovali.
Co se seriálů a filmů týče. Tak jsem se zase po dlouhé době vrátila k Přátelům. Jednotlivé díly jsou krátké a je to super oddechovka, třeba u oběda. Už jsem skoro na konci a jsem zvědavá na závěr seriálu. Jejich příběhy mě vždycky skvěle pobaví a vždycky mě tak nějak nakopnou.  

Toto je můj pokus o květakové cury se špenátem
Poslední věcí, kterou bych za tento měsíc ráda zmínila je blog a youtube kanál, který jsem obejvila - Moje barevná kuchyně. Je to úžasný blog maminky holek z Cup of style. Paní Eva vaří úžasné dobroty a několik z nich jsem už vyzkoušela. A nemůže se jich vynachválit. Musím říct, že jsem vždycky byla nadšená. Recepty jsou vynikající, rychlé a zdravé, což mi ohromně vyhovuje. Moc děkuji za skvělou inspiraci, co si uvařit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky