čtvrtek 15. června 2017

Co najdete v kabelce milovnce knih?

Krásný den všem,
Rozhodla jsem se s vámi podělit o poklady, které skrývá moje kabelka. Tohle je styl článku, které spíše dělají fashion blogeři. Ale já jsem si řekla proč ne? Maminka mi vždycky říkala, že jsem přebornice v tom, jak nacpat co nejvíce věcí do co nejmenší kabelky. Jsou prostě věci bez kterých se neobejdu (knížna například). Nedávno se mi potvrdilo, že jsem schopna nacpat do kabelky nemožné a dodržovat tak heslo, vždy připraven.
Tak jdem na to a já pevně doufám, že se vám tento kratičký článek bude líbit.

Toto je moje nejoblíbenější kabelka a tahám ji s sebou uplně všude. Dostala jsem ji od maminky ke dvacátým narozeninám. Sice je trochu menších rozměrů, ale to mi nebrání nacpat do ní, co nejvíce věcí. 
Dříve jsem nosila s sebou knihu. Od té doby, co jsem dostala čtečku, nahradila její místo, právě tato vymoženost. Knihy miluji pořád a nikdy na ně nedám dopustit. Ale čtečka je o něco málo praktištější. Na její skvělost začínám přicházet především tady v Anglii, kdy nemám přístup k tištěným českým knihám a většinu (včetně školních skript) tak čtu práve ze čtečky. Navíc tam mohu nahrát tolik knih kolik budu chtít a mohu si vybírat na, co mám práce chuť. Což je super, protože můj kufr by tolik knih asi neodvezl.


Další nedílnou součastí jsou určitě kapecníčky, mobil a sluchátka a rozhodně taky sluneční brýle. Nesnaším, když se musím na okolní lidi šklebit.


Jak jsem říkala nepostradatelnou součástí mé kabelky je čtečka. Já vlastním Kindle 4 a nemůžu si ho vynachválit. Jediné, co mi snad na něm vadí, je že není podsvícený. Ale vždycky si můžu rosvítít ;)

Pak je to samozřejmě peněženka, krém na ruce, bez toho ani ránu, deštnik (především v Anglii) a moje zahádná černá taštička.

 Já vždycky říkám, že je to moje KPZ, nebo-li krabička první záchrany. Vždycky tam mám powerbanku. Nikdy nevíte,  kdy se vám mobil vybije a už několikrát se mi to stalo, když jsem ho potřebovala nejvíce. Proto jsem si pořídila power banku a nosím ji stále u sebe, aby mě takový náhlý nešvár nemohl překvapit. Další důležitou věcí je antibakteriální gel a balzám na rty, bez toho ani ránu. Pak tam najdete zrcádko, rtěnku pudr, a šteček a nepostradatelné náplasti. Teď po cestě letadlem tam mám ještě žvýkačky. A také lžičku, na malou svačinku a v poslední době našla uplatnění taky při mé logopedické praxi.
Tak to je prosím vše. Budu ráda, když mi dáte vědět, co je vaší nepostradatelnou věcí v kabelce. Jestli jsou to taky knihy a nebo něco jiného :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky