středa 21. června 2017

Bookshopping no. 6 úlovky za květen a červen

Jsem prostě nepoučitelná, polovinu knih jsem si už odvezla domů a zaplnila tak další poličku v mé knihovničce a stejně mi tu na stole přibyli další kousky, které jsem prostě neměla to srdce nechat v obchodě. Většinou jsou to knihy, které jem už četla a nebo knihy o niž jsem slyšela a říkala jsem si, že by bylo zajímavé si je přečíst.

Do mé sbírky přibyl další Harry Potter. Asi na začátku května jsem objevila Tajemnou komnatu. Následující den jsem objevila naprosto jedinečnou verzi Reklivie smrti  a nedávno jsem si při procházce po městě objevila také Famrfál. Všechny knihy vypadají jako nové, jsou tak maximálně jednou čtené. Ráda bych jednou měla celou serii. Je to serie na které jsem vyrostla, ten příběh očaroval nejen mě,ale i mnoho mých vrtevníků.


Mezi další úlovky patrří Fangirl, kterou jsem objevila teprve nedávno. Rainbow Rowell mám velmi ráda, ve Fangirl se dá říct, jsem se v podstatě našla. V hlavní hrdince jsem občas spatřovala kousek sebe. Sice jsem nešla na vysokou daleko od domova, ale miluji příběhy a psaní. Nějakou dobu jsem také tvořila Fanfikce a docela tím žila.

To, že mám ráda Meg Cabotovou je už asi všem, kdo sledují můj blog pravidelně, jasné. Její knihy jsem četla jako třináctileté pískle a čtu je dodnes. Kniha kterou jsem si koupila mě nadchla asi když mi 15. Milovala jsem příběh o dívce, která vidí duchy a pomáhá jím najít klid a své místo. Tento díl, aby asi můj nejblíbenější. A ráda si ho přečtu o pár let později a v angličtině.

Společně s Fangirl jsem objevila taky Beccu Fitzpatrick a její HUSH HUSH Ságu. Toto je první díl. Já už mám doma skoro celou serii v češtině, chybí jen ten poslední závěrečný díl. Tato je další se serie knih, která mě uchvátila, když mi bylo patnáct šestnást. A myslím, že i proto ji patří čestné místo v mé knihovničce.Díky ní jsem si tak nějak zamilovala andělskou tématiku.

V neposlední řádě jsem taky objevila komptení serii Anity Blake, což je jedna ze serii, které sice mám ráda, ale zatím jsem si ji netroufla recenzovat. Neptejete se mě proč. V češtině jsem přečetla už asi 13. dílů a je to jedna z mála knížek o nadpřirozených bytostech, která dodržuje základní mytologii. Myslím tím, že upíři žijí v noci a ve dne spí. A vlkodlaci se mění ve vlky jen za úplnku a podobně. Kromě toho obdivuji její vysvětlení pro vznik jednotlivých nadpřirozených bytostí. A je tu mnoho dalších bytostí, ne jen ti základní. Navíc jsou to knihy velice poutavé a do konce příběhu nikdy nevíte jak to přesně skončí. A i přestože máte tušení, kdo je viníkem, stejně to nakonec skončí úplně jinak než vy přepokládáte. A to je důvod, který mě nutí ve čtení pokračovat. I když jsou tam pasáže, které mi doslova lezou na nervy.
Ale asi si nikdy netroufnu napsat na tuto knihu renezi. Nicméně, když jsem na ně narazila v British Heart Foundation, bylo jasné, že jednu si na 100% odnesu. Jen jsem nevěděla kterou, protože celou serii bych asi odvést nedokázala. Asi týden jsem se na ně chodila dívat a přemýšlela, který z těch 23 příběhů mám nejraději. A nakonec vyhrála Kavárna šílenců. Zřejmě proto, že tam vystupuje morální postava vlkodlaka Richarda. Díly s ním jsou vždycky ty na které se těším nejvíce.

 Na závěr bych se vámi ráda podělila o dvě knihy, které jsem si přivezla z malého knihkupectví v Cainterbury. Knihkupctví bylo malinké se šikmým vchodem a měli neuvěřitelnou spoustu nádherných knih. Nakonec jsem si odnesla dvě - Mockingbird a jednu s překvapením, která pro mě po jejím rozbalení, skutečně překvapením byla. 
Mockingbird je kniha o dívce, trpící Aspergrem a popis knihy vypadal velice zajímavě.
A takto byla zabalena kniha s překvapením

Takto vypadalo knihkupectví

2 komentáře:

  1. Ten Potter vypadá skvěle - i když já preferuji mít celou série ve stejném vydání. :) A Fangirl je super, taky jsem kdysi psala fanfikce.
    Jinak moc pěkné knížky, obecně knihy v Anglii jsou boží. :)
    http://jaderna-knihomolka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky chtěla mít jen jednu sérii, ale když jsem viděla tuhle nemohla jsem jí tam nechat. :D To jsou, chodit do jejich charity shops je zlo, nebyl den kdy bych si něco neodnesla a někdy jsem se musela držet silou vůle. Taky jsem si musela domů balík, abych je všechny odvezla. :D
      To je náhoda já jsem jednu dobu taky psala fanfikce, hrozně mě to bavilo. A moc mě mrzí, že teď už na psaní nemám tolik času.

      Vymazat

Oblíbené příspěvky