pondělí 22. května 2017

Book shopping 5. moje návštěva Chestru a další úlovky z Londýna za duben

Jak jsem předvídala v přehledu za měsíc dubne, byla jsem na návštěvě u své tety v Chestru a značně jsem rozšířila svou sbírku anglických knih. Až jsem měla strach, že to neodvezu. Ale prostě jsem nemohla odolat, když tady stály knihy kolem 50p. Pro představu je to méně než 32 kč.
Tady je taková malá přehlídka toho, co jsem si za duben pořídila.
 Ohromnou radost mám z knihy Králova řeč. Za mě je to asi jeden z nejpovedenějších filmů o britské královské historii a jsem hrozně zvědavá na to, jaká bude kniha. Pro mě je také trochu srdcovou záležitostí, protože je svým způsobem vlastně příběh o logpedických praktikách. Dalším pěkným úlovkem z chesterského charity shopu je Brigitte Jones, což je příběh o anglické smolařce, který zná asi každá žena.
 Obrovskou radost mám i z této knihy. Králíčkovy sebevraždy je asi nejlepší komiks, který jsem viděla. Sice trochu morbidní, ale přece vtipný. Vážně by mě zajímalo, kde přišel autor na tento nápad.

 Harry Potter je další srdcovka, na tomto příběhu jsem asi jako většina mé generace vyrostla. Když jste v Anglii a procházíte místa, kde se tento jedinečný příběh natáčel, protože nemůžete si nepořídit knihu. A hrozně se těším až se na ni vrhnu, věřím, že v originále to bude mít ještě větší kouzlo.

 Momentálně jsem ale čtu Online Girl, což je příběh, který napsala Zoe Sugg, spíše známá jako Zoella. Na knihu jsem koukala v českých knihkupectvích, ale nikdy jsem si ji nepořídila. Vlastně jsem Zoellu nikdy nesledovala, začala jsem až tady. Její angličtina je hrozně jemná a jde ji krásně rozumnět a totéž platí o knize. Dobře se čte, jsem zvědavá co budu říkat až ji dočtu.
Poslední knihou, kteru jsem si za duben pořídila je kniha How I live now.
Taky si vybíráte knihy podle obalu? Já jsem se s kamarádkou brouzdala po obchodech a tahle mě zaujala natolik, že jsem si prostě musela pořídit. Nemám nejmenší tušení o čem je a jaká bude. Nekoukala jsem na žádné popisy, ani recenze. Chci se nechat překvapit.
A jaké jsou vaše nejnovější přírůstky v knihovně? Budu moc ráda, když se se mnou podělíte o svou radost z knih.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky