neděle 2. dubna 2017

The coffee book TAG




Hrozně ráda se zapojuji do TAGU, baví mě zamýšlet se nad otázkami, které jsou v nich obsaženy. Je to zábava a nutí mě to přemýšlet o různých věcech. A nedávno jsem narazila na jeden knižní TAG, který je jako stvořený pro mě. Proč? Protože obsahuje dvě věci, které naprosto miluji – kávu a knihy. Tak jdeme na to. Doufám, že se vám bude líbit, protože si to užívám.  Původní TAG najdete tady

  • Černá káva: Jmenuj knihu / sérii, do které je těžké se začíst, ale potom je to fajn.

Myslím, že do téhle kategorie bych zařadila sérii Sága Prokletých od Margit Sandemo. Je to velice zajímavá sága, která spojuje fantasy svět, přesněji čarodějnice a historii. A z počátku pro mě bylo docela těžké se začíst, ale jsem ráda, že jsem vytrvala, protože je to moc pěkná kniha, velmi originální. První kniha je trochu ucouraná a máte pocit, že to prostě nedočtete, jak je hlavní hrdinka paličatá, ale ty další stojí za to. Četla jsem celkem tři a čtvrtou jsem už nedočetla, protože mě štvala hlavní hrdinka. Ale jinak byly docela fajn.



  • Peprmintové mocca: Jmenuj knihu/sérii, která je populárnější v zimě nebo v jiném ročním období.

Nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, že bych knihy četla podle toho, v jakém období jsou psané.  Prostě sáhnu po té, na kterou mám zrovna chuť. Ale když jsem četla tuto otázku, na mysl mi okamžitě vyvanula Smrtná zima, kterou jsem četla těsně po Vánocích loňského roku, a která pro mě byla velkým překvapením. Recenzi si můžete přečíst tady.
  •       Horká čokoláda: Jaké je tvoje oblíbená kniha/série z dětství?
Ach těch je. Jako malá jsem byla pečená vařená v knihovně. Hrozně mě to bavilo. Sice jsem začala číst později, ale rozhodně jsem se nenechala zastrašit. Dodnes vzpomínám na Velké trápení, což byla jedna z mých prvním knih. Milovala jsem knihy Meg Cabot a její sérii Mediátor a Brigitte Blobel, která píše dívčí romány.  A moje rozhodně nejzamilovanější je série, kterou jsem četla o něco málo později, a to jsou Strážci času, na které prostě nedám dopustit.
  • Dvojité espresso: Jmenuj knihu/ sérii, od které ses nemohla odtrhnout od začátku až do konce.

Jedním dechem jsem přečetla Hushhush ságu a sérii After Anny Todd (nemůžu se dočkat, až ji dočtu celou - recenze zde). Ty dvě mě uchvátili natolik, že jsem prostě musela číst dál a bylo mi jedno, že ponocuji, prostě jsem musela vědět, jak to skončí. 

  • Starbucks: Jmenuj knihu/sérii, kterou vidíš všude.

Tak tahle otázka mě skutečně pobavila :D. Momentálně je to asi Čáry života od Veronicy Roth.  Ať otevřu jakoukoliv sociální síť, prostě to na mě všude kouká.  A upřímně? Já sama jsem na ni docela dost zvědavá.

  • Ups! Omylem jsi dostala kávu bez kofeinu: Jmenuj knihu/sérii, od které si čekala víc.

Rozhodně Šťastní lidé čtou a pijoukávu. (recenze)Závěrem to nebyla špatná kniha, ale moje očekávání rozhodně bylo jiné a byla jsem dost překvapená. Do teď úplně nevím, jaký názor ke knize zastávám a jsem hrozně zvědavá, co přinesou další díly.

  • Perfektní mix: Jmenuj knihu/sérii, která byla hořká, ale i sladká, prostě totálně úžasná.

Z posledních knih, které jsem četla, bych asi rozhodně jmenovala Čas čarodějnic. (recenze)Ta kniha byla pro mě dost oříškem a jsem hrozně ráda, že jsem u ni vytrvala, protože ten konec… wow.  Něco takového jsem rozhodně neočekávala, a i když jsem si zpočátku myslela, že tato kniha nebude patřit mezi moje oblíbence, skutečnost je jiná. Zamilovala jsem si ji a až se vrátím, rozhodně si půjdu pro druhý díl. Protože musím vědět, jak tenhle příběh dopadne. 

4 komentáře:

  1. Povedený tag i tvé odpovědi :) Čáry života jsou v poslední době vážně vidět všude a Strážci času a Mediátor to je taky moje srdcovka z dětství :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Strážce času a Mediátora zbožňovala. Dodnes s kamarádkou vzpomínáme jak jsme to hltaly pod lavicí v hodině češtiny :D

      Vymazat
  2. Úžasný TAG a jakožto coffe fanda si půjčím do budoucna :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. A nezapomeň pak nasdílet link, ráda si přečtu tvoje odpovědi :)

      Vymazat

Oblíbené příspěvky