úterý 21. března 2017

Unboxing 3. aneb přišla mi výhra od ČBDB.CZ za účast v soutěži #laskakeknize

Krásný den všem přeji,
dnes pro vás mám speciální příspěvek, ze kterého mám nepopsatelnou radost. Před nedávnem jsem zveřejňovala článek Miluji knihy aneb #laskakeknize jako reakci na soutěž, kterou na svých facebookovích stránkách zveřejnila Česká bibliografická databáze. Mě tato soutěž poskytla možnost konečně napsat článek o tom, jak moc pro mě knihy a čtení znamenají. A jsem velice potěšena, že právě tento můj příspěvek byl vybrán jako vítezný. Výhrou bylo pět knih dle vlastního výběru.
Nedokažu říct jakou radost jsem měla, když na FB přišla zpráva, že jsem vyhrála. A ani ne po týdnu mi balíček přišel domů a já se s vámi o své štěstí mohu podělit.

Na poště na mě čekal tento obrovský krasevec, Chcete vědět co se v něm skrývá?



Tady je pět nádherných knih, které jsem si vybrala z nabízeného seznamu. Musím říct, že volba to nebyla jednoduchá. U některých jsem měla jasno hned. Ale zbytek prošel procesem pročítání názorů, recenzí a popisů. Nakonec ale u mě v knihovničce skonilo těchto pět knih.


Jak už asi vidíte, Harry Potter byl jasnou volbou. Tato kniha pro mě představuje srdcový příběh, asi jako po polovinu moji generace. Vyrostala jsem na něm. Nemůžu sice říct, že bych byla jeden z těch zapálených fanoušků, co sbírá první vydání a hledá dárkové předměty. Já jsem knihy spíše hledala v místní knihovně. Ale rozhodně je to kniha, kterou mám ráda. A jsem ráda, že nyní bude obohacovat mou knihovnu. Největší radost mám asi z ilustrované verze Tajemné komnaty. Pro mě je tento díl asi nejlepší z celé serie. A v těsném závěsu jde pak Fenixův řád. Myslím si,že tyto dva díly jsou nejpovedenější z celé serie.


Další knihou u které jsem měla jasno hned, byla kniha Beccy Fitzpatrick. Nebezpečné lži jsou totiž jediná kniha, kterou jsem od ní ještě nečetla. Takže tohle byla jasná volba.
Další knihy už byly trochu oříškem, ale myslím, že jsem vybrala velice zajímavé knihy. A těším se, až se vrátím v létě domů, sednu si na zahradu a začtu se nových, mnou dosud neobjevených, příběhu. Čtvrtou vybranou knihou je Zkáza Templářu. Miluji histotické romány a tak jsem ráda, že jsem v nabídce i jeden našla. Navíc tento rytířských řád, je díky své mystičnosti a záhadnosti zdojem pro mnoho románů a je věřím tomu, že tento velice poutavý příběh, mě ponoří do obdivované doby a odhalí mi další z tajemnstí Templáčů.
Poslední knihou je Město mečů. Vypráví příběh o bozích a jejich městech. Popis ke knize zněl tak zajímavě, že jsem ji prostě neodolala i když je to druhý díl u víceknižné serie.


Závěrem bych chtěla ještě jednou poděkovat ČBDB. CZ za výhru. Jsem oprabdu velice ráda, že je můj článek nadchl. Děkuji mockrát.

6 komentářů:

  1. ÁÁÁ, ilustrovaná Tajemná komnata! Tak teď Ti teda fakt závidím (v dobrém)! :D Vybrala sis krásné knihy, užij si je :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tajemná komnata byla jasná volba, podle mě je prostě nejlepší z celé série a hned za ni Fénixův řád :D na tu ilustrovanou verzi jsem koukala tady v Londýně, ale nakonec jsem si ji nekoupila. Tak jsem moc ráda, že teď jsem vlastníkem této knihy, protože vypadá velmi dobře :)

      Vymazat
  2. Páni, nádherná výhra. :) Nebezpečné lži jsem četla, tak snad se ti také budou líbit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji :) Knihy od Beccy Fitzpatrick se mi velmi líbily, fakt jsem si oblíbila její Hush hush ságu. Co na ni říkáš ty?
      Jsem na to zvědavá, Nebezpečné lži budou první kniha, kterou otevřu až se vrátím domů. :)

      Vymazat

Oblíbené příspěvky