pondělí 2. ledna 2017

Moje sbírka záložek

Taky máte obrovské množství záložek, které nemůže nikdy využít ? Nevím, jestli to máte stejně, ale já si neustále jako správný knihomol kupuji a nebo pořizuji další a další. A přitom jsem některé nikdy nepoužila. Jenomže ono to není jen tak, mají pro mě svůj speciální význam. Některé jsem dostala, jiné jsem si dovezla. A tak se staly nepostradatelnou součástí mé rozrůstající se sbírky.

Proto jsem se rozhodla, aby našly alespoň někaké využití, se s vámi o svou sbírku podělit.
Tyhle záložeky jsou ručně vyráběné a dostala jsem je darem. 




 Tyhle jsou moje neoblíbenější, miluji origami a tady se pojí dvě věci které zbožňuji.

 Magnetkové záložky




 Záložka od Martinus, kterou jsem získala díky Knižní šifře :)


 Tyhle záložky jsem vyhrála v knižní soutěži na FB.


 Asi si pamatujete na článek suvenýry z cest. Ano, tohle jsou záložky, které jsem dovezla ze své cety ve Švédsku.

 Záložky z Unverzity knihovny Ostravské univerzity. 

 Nejsem věřící, ale přesto pro mě mají speciální význam a to proto, že jsem si tyto záložky s českými texty dovezla z Finka.


 Dárečky od přátel a rodiny

Suvernýr ze Stockholmu 

 Suvenýr ze Švýcarska

Dáreček od rodiny. Dovezeno z Velkých Losin. 

Doufám, že se Vám moje sbírka líbila. Jak jste na tom Vy? Taky máte obrovské množství záložek, nebo jsem jediný maniak?

Oblíbené příspěvky